Nejčastější dotazy
Chcete si ověřit, zda vybraný díl pasuje k vašemu vysavači?
Napište nám značku vašeho vysavače a jeho model. Značku i model opíšete z výrobního štítku, který se nachází na bříšku vysavače (např. Electrolux ZUOGREEN 90027384, Rowenta RO5945EA, Zelmer Cobra 2000.5 SL ). V případě, že vlastníte vysavače značky Electrolux, pak Vás poprosíme o PNC vysavače, který taktéž naleznete na výrobním štítku vysavače.
Nebo nám rovnou pošlete foto výrobního štítku. Vzor zde: Výrobní štítek
Jak vyměnit zboží (zejména náhradní díl) za jiné?
Klasické výměny zboží se již delší dobu neprovádí. Tedy zboží, které se vám nehodí nebo k vašemu přístroji nepasuje, lze vrátit rámci Odstoupení od kupní smlouvy a správný výrobek si poté můžete objednat pomocí nové objednávky. Odstoupení vyplňte zde: Odstoupení
Nedorazilo automatické potvrzení objednávky?
Jsou dvě možnosti. Buď se stala technická chyba a objednávka se nevytvořila nebo vás klávesnice neposlechla a váš email obsahuje překlep. Také nezapomeňte zkontrolovat spam. Napište nám na objednavky@nipponcec.cz a vše prověříme.
Potřebujete svou objednávku před odesláním zboží jakkoliv upravit?
Možné úpravy:
Zašlete nám e-mail na objednavky@nipponcec.cz a dejte nám vědět:
Objednali jste zboží duplicitně nebo jste vytvořili 2 rozdílné objednávky?
Napište požadavek storna v odpovědi na email s potvrzením objednávky a duplicitu stornujeme.
V případě sloučení 2 objednávek opět napište v odpovědi na jednu z objednávek a nezapomeňte uvést čísla objednávek, které si přejete sloučit.
Kdy budete zboží odesílat? Kdy si lze zboží vyzvednout?
Emailem vás budeme informovat o skutečnosti, že objednávku připravujeme k expedici i o skutečnosti, že objednávka byla předána dopravci. Samotné doručení je pak v rukou dopravce, ten vás informuje prostřednictvím emailu nebo SMS.
V případě osobního odběru od nás obdržíte emailovou zprávu, že je zboží pro vás připraveno k vyzvednutí ve skladu v Braníku.
Nestihnu si objednávku včas vyzvednout, lze rezervaci zboží prodloužit?
Běžná doba rezervace zboží pro osobní odběr je 7 dní. Pokud si tuto lhůtu přejete prodloužit, napište nám prosím číslo objednávky a termín jejího vyzvednutí na objednavky@nipponcec.cz.
Na objednávku spěchám. Lze její odeslání urychlit?
Pokud na objednávku spěcháte, požadavek napište při tvorbě objednávky do její poznámky. Popřípadě napište číslo objednávky s požadavkem urychlení na email objednavky@nipponcec.cz. U sítí výdejen (Zásilkovna, Uloženka nebo Česká pošta) je ale třeba počítat s tím, že doba dodání je delší, než doba dodání kurýrem. Pokud tedy spěcháte, doporučujeme kurýra a platbu online nebo dobírku.
Můžete mi objednané zboží odeslat později?
Ano. Napište nám prosím tento požadavek přímo do poznámky objednávkového formuláře nebo na mail objednavky@nipponcec.cz a nezapomeňte na číslo objednávky.
Platba kartou online se nezdařila.
Platební bránu u PayU nelze zpětně vyvolat. Tedy:
nebo
Rád bych se zeptal na stav objednávky.
Napište nám prosím dotaz na objednavky@nipponcec.cz s číslem uvedení vaší objednávky.
Registrovaní zákazníci se mohou na stav objednávky podívat po přihlášení v sekci Historie objednávek.
Máte zájem objednat velké množství?
Než objednávku vytvoříte, napište nám prosím dotaz na dostupnost požadovaného množství daného produktu na objednavky@nipponcec.cz. V případě objednávky na velké množství také poskytujeme množstevní slevy.
Chci mít fakturační údaje jiné, než jsem zadal u původní objednávky.
Pokud je nutné změnit odběratele na vaší faktuře, zašlete nám na objednavky@nipponcec.cz zprávu s následujícími údaji:
Za jakých podmínek?
Provozní doba: | Po-Čt | 8:30-16:30 |
Pá | 8:30-15:30 | |
+420 608 713 325 | ||
objednavky@nipponcec.cz |