Poradíme s nákupem.
Nenašli jste náhradní díl pro váš vysavač? Nebo si nejste jisti, zda vybraný produkt k vysavači bude pasovat právě k tomu vašemu? Napište a poradíme.
Pro správnou identifikaci vašeho vysavače budeme po vás požadovat zaslání následujících informací:
Popřípadě
To vše nám napište na objednavky@nipponcec.cz. Obratem vám sdělíme cenu a dostupnost požadovaného náhradního dílu.
Kde to najdu?
PNC naleznete na výrobním štítku, který se nachází na spodní straně spotřebiče. Výrobní štítek je obvykle stříbrné barvy. PNC je zejména potřeba při výběru hadic. Ty se totiž rády tváří na obrázku podobně, ale není tomu tak. Liší se podle výrobních řad vysavačů.
Můžete připojit i foto poškozeného náhradního dílu nebo foto samotného výrobního štítku. I z části čitelný štítek nám při identifikaci typu vysavače hodně pomůže. Pokud štítek není čitelný nebo je stržený, napište nám alespoň přesné modelové označení vašeho vysavače (např. Rowenta RO6477 Silence Force, Electrolux UltraOne Z8810, Zelmer Cobra 2000 aj.).
Stejně tak můžete využít jednoduchého poptávkového formuláře, ten naleznete zde. Do textu pouze dopište produkt nebo náhradní díl, který sháníte.
A co akumulátor do vysavače Rapido / ErgoRapido?
Pokud sháníte baterii - akumulátor do ručního nebo tyčového vysavače Rapido / ErgoRapido značky AEG-Electrolux, pak jejich výměnu je potřeba svěřit autorizovanému servisu Electrolux. Dochází totiž k modifikacím a nové akumulátory do starších vysavačů Electrolux nepasují. U nových vysavačů Electrolux Rapido a Ergorapido jsou baterie dokonce součástí těla přístroje, proto výměna svépomocí již možná není. Spojení na autorizovaný servis naleznete na stránkách výrobce.
Provozní doba: | Po-Čt | 8:30-16:30 |
Pá | 8:30-15:30 | |
+420 608 713 325 | ||
objednavky@nipponcec.cz |