Reklamace
Zboží dorazilo poškozené.
Při přebírání zásilky si zkontrolujte, zda je zboží doručeno v pořádku. To jest, zda je obalový materiál nepoškozen a zboží nejeví známky hrubého zacházení. Pokud je zboží při převzetí poškozené, je třeba kontaktovat přepravce a sepsat s ním zápis o škodě. A to nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky. Pokud se taková věc stane, dejte vědět i nám.
V dodávce něco chybí / Obdržel jsem jiné zboží, než jsem si objednal.
V případě chybějícího zboží nebo záměny za jiný produkt vás poprosíme o vyplnění formuláře na adrese Reklamace. Za pochybení z naší strany se vám velice omlouváme. Chybějící zboží vám zašleme na naše náklady a záměnu za správné taktéž zařídíme v naší režii.
Chci reklamovat zboží zakoupené v záruční době.
Něco se porouchalo? To je nemilé, vyhnout se tomu neumíme. V takovém případě vás poprosíme o vyplnění reklamačního formuláře na odkazu Reklamace. Jakmile k nám vaše reklamace doputuje, budeme vás informovat o dalším postupu.
Chci zjistit stav reklamace před časem zaslané na vaši adresu.
V takovém případě nám prosím napište na reklamace@nipponcec.cz s číslem objednávky. O stavu vaši reklamace vás budeme informovat emailem.
Originální záruční list u spotřebiče není potvrzený. Záruční list mi nepřišel.
Záruční list je přibalen v originálním balení u některých výrobků. Jako záruční list slouží daňový doklad (faktura) o nákupu zboží. Ta vám přijde spolu se zbožím. U velké části spotřebního zboží se ze stejného důvodu záruční listy už vůbec nepoužívají.
V balíku nebyla faktura.
Pokud potřebujete znovu zaslat fakturu k vaší zásilce, napište nám prosím na objednavky@nipponcec.cz s uvedením čísla objednávky, fakturu vám pošleme. Daňový doklad obdržíte také elektronicky k datu expedování zásilky.
Pozáruční oprava
Napište nám prosím na reklamace@nipponcec.cz číslo vaší objednávky, o jaký jde výrobek a závadu. Poradíme vám, jak s reklamací dále postupovat.
Záruční doba
Provozní doba: | Po-Čt | 8:30-16:30 |
Pá | 8:30-15:30 | |
+420 608 713 325 | ||
objednavky@nipponcec.cz |