Položku nelze vložit do košíku.

Reklamace 

Zboží dorazilo poškozené.

Při přebírání zásilky si zkontrolujte, zda je zboží doručeno v pořádku. To jest, zda je obalový materiál nepoškozen a zboží nejeví známky hrubého zacházení.  Pokud je zboží při převzetí poškozené,  je třeba kontaktovat přepravce a sepsat s ním zápis o škodě.  A to nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky. Pokud se taková věc stane, dejte vědět i nám.

V dodávce něco chybí / Obdržel jsem jiné zboží, než jsem si objednal.

V případě chybějícího zboží nebo záměny za jiný produkt vás poprosíme o vyplnění formuláře na adrese Reklamace. Za pochybení z naší strany se vám velice omlouváme. Chybějící zboží vám zašleme na naše náklady a záměnu za správné taktéž zařídíme v naší režii.

Chci reklamovat zboží zakoupené v záruční době.

Něco se porouchalo? To je nemilé, vyhnout se tomu neumíme. V takovém případě vás poprosíme o vyplnění reklamačního formuláře na odkazu Reklamace. Jakmile k nám vaše reklamace doputuje, budeme vás informovat o dalším postupu.

Chci zjistit stav reklamace před časem zaslané na vaši adresu.

V takovém případě nám prosím napište na reklamace@nipponcec.cz s číslem objednávky. O stavu vaši reklamace vás budeme informovat emailem.

Originální záruční list u spotřebiče není potvrzený. Záruční list mi nepřišel. 

Záruční list je přibalen v originálním balení u některých výrobků.  Jako záruční list slouží daňový doklad (faktura) o nákupu zboží.  Ta vám přijde spolu se zbožím. U velké části spotřebního zboží se ze stejného důvodu záruční listy už vůbec nepoužívají.

 

V balíku nebyla faktura.

Pokud potřebujete znovu zaslat fakturu k vaší zásilce, napište nám prosím na objednavky@nipponcec.cz s uvedením čísla objednávky, fakturu vám pošleme. Daňový doklad obdržíte také elektronicky k datu expedování zásilky.  

Pozáruční oprava

Napište nám prosím na reklamace@nipponcec.cz číslo vaší objednávky, o jaký jde výrobek a závadu. Poradíme vám, jak s reklamací dále postupovat.

Záruční doba

  • Záruční doba  pro spotřebitele je 2 roky, pokud není výslovně uvedeno jinak.
  • Pro podnikatele (tedy nákup na IČO) je záruční doba 1 rok.
Provozní doba:Po-Čt8:30-16:30
 8:30-15:30
+420 608 713 325
objednavky@nipponcec.cz
Nastavení cookies
Pro správné zobrazení a pohodlné prohlížení webu používáme cookies. Díky analýze dat můžeme zlepšovat jeho funkce. Změny nastavení se projeví pouze pro prohlížeč a zařízení, které právě používáte.
Nezbytné cookies (vždy aktivní, nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval.
Analytické (personalizace podle chování)
Na základě prohlížených stránek, upravujeme zobrazený obsah. Pomáhají nám i web zlepšovat.
Profilující (remarketingové)
Díky těmto cookies můžeme zobrazovat užitečný obsah a relevantní reklamy.
SouhlasímPoužíváme cookies ke zlepšení webu a reklamy!
Moc nám pomůžete svým souhlasem. Více zde!Nastavení